Tags

,


Nyakunkon a karácsony. Ilyenkor a hátralévő napok száma csökken, az elvégzendő feladatok listája pedig inkább csak növekszik. Még nincs meg az összes ajándék, meg kellene tervezni a karácsonyi díszítést, hátra vannak a nagybevásárlások a sütés-főzéshez, hogy a többi feladatról ne is beszéljek. Ezért a mai bejegyzésemben picit rendhagyó módon az élet és üzletvezetési tanácsadástól eltérve néhány olyan vállalkozást ajánlok a figyelmetekbe, akiket személyesen is jól ismerek, akiknek a termékeit, szolgáltatásait rendszeresen vásárolom, használom, ezért tiszta szívvel, bátran ajánlom mindenkinek Őket!

 

SZABÓ HENGERMALOM

Szigetszentmiklós, Petőfi Sándor utca 22.

www.szabomalom.hu

Mindenfajta liszt elérhető náluk, s mind kiemelkedő minőségben. Az elismertségüket az is jelzi, hogy Borbás Mari gasztronómiai műsorában is bemutatkozhattak

Lisztjeik hagyományos technológiával készülnek, kiváló alapanyagból, adalék- és lisztjavítószer-mentesen, 95 év generációs tapasztalatai alapján. Azt is nagyon fontos megemlítenem, hogy igény esetén az ország egész területére vállalnak házhozszállítást.

IMG_1769

Bár egyre többen élnek húsmentes étrenden, én nagyon is húsevőnek tartom magam. Ezért nem maradhat ki a felsorolásból Budapest egyik legjobb húsüzlete. Ez nem csak az én véleményem, hanem a témához nálam sokkal jobban értő szakácsok, hentesek is egyetértenek velem.

MOLNÁR HÚS

Budapest XII. ker. Márvány u. 40

http://www.huseshentesaru.hu/

Két üzletet működtetnek családi vállalkozásként Budapesten a XII kerület Márvány utcában. Egy pékáru- és vegyes élelmiszer boltot és pár méterre tőle, egy hentes boltot. Így szinte vásárlóik minden igényét ki tudják elégíteni.

Üzleteikben elsősorban magyar eredetű, természetes alapanyagokból készült, minőségi élelmiszerek kaphatók. Húsüzletükben kizárólag magyar tőkehúsok, családi gazdaságokból származó húskészítmények őshonos magyar állatok feldolgozott hústermékei kaphatóak, pl.: szürke marha szalámi, mangalica kolbász, mangalica szalonna, mangalica májas, mangalica parasztsonka, tanyasi májas, eredeti marhabélbe töltött párizsi, disznótoros, pattanós virsli stb. kaphatók.

Füstölt áruikat saját maguk készítik hagyományos eljárással, csak sóval és füstöléssel. Igény szerint hűtőautókkal házhoz is szállítanak.

bemutatkozas_kep1

 

Nem tudom, ki hogy van vele, de nálam az élelmiszervásárlás egyik fontos terepe a piac. Budapesti viszonylatban ezen a téren szerintem az egyik legjobb beszerzési hely a Fény utcai piac. A számtalan jó üzlet közül én hármat emelnék ki. Mindháromra jellemző a kiemelkedően jó minőségű és friss termékek széles választéka. De amit még nagyon fontosnak tartok, az az eladók kedvessége, segítőkészsége. Egy mosoly, mindig jár a termék mellé. Amatőr szakácsként nekem az is fontos, hogy bátran kikérhetem az üzletekben az eladók szakmai véleményét, eddig még soha nem csalódtam a tanácsaikban.

SZEGA CAMEMBERT SAJTBOLT

Budapest, Fény utcai Piac (IV/27.-es üzlet)

Én ugyan nem vagyok sajtevő, de a párom és a kisfiam nagy élvezettel fogyasztja Őket. A hagyományos, máshol is kapható sajtok mellett nagyon sok érdekes, egyedi íz világú sajtok, pástétomok, stb., teszik érdemesre az üzletet arra, hogy Önök is próbát tegyenek velük.

 

LUJÓ SAVANYÚSÁG

Budapest, Fény utcai Piac (IV/21.-es üzlet)

Egy korábbi alkalommal egy egész blogbejegyzést szántam már az üzletre, ezért most csak annyit. Savanyúság beszerzési helynek nem tudok jobbat, de én a mézet is náluk veszem. Manapság, amikor számtalan helyen hamisított mézet árulnak, engem megnyugtat a tudat, hogy biztonságos beszerzési forrásom van.

 

HÁZTÁJI BAROMFI SZAKBOLT

Budapest, Fény utcai Piac (IV/18.-as üzlet)

A sütemények, tészták egyik legfontosabb alapanyaga a tojás. Nem hagyhattam hát ki azt az üzletet sem ahol én vásárolok. Az üzletet ugyan a tojás miatt vettem be a listába, de megtehettem volna a baromfitermékek nagyon széles választéka miatt is. Kérésre ezek előkészítésében, darabolásában is készségesen segítenek az üzlet munkatársai.

 

Ha már mindennel rendben vagyunk, akkor magunkra is szánjunk egy kis időt, nekünk is jár egy kis kényeztetés az ünnepek előtt. Ezért végül Nagy Klárit ajánlom a figyelmetekbe a Clare Kozmetika tulajdonosát. Bár én magam is jártam már nála, azért azt hiszem igazán hiteles mégiscsak egy hölgy ajánlása. Mivel a párom évek óta a legnagyobb megelégedésére jár Klárihoz, ezért tiszta szívvel ajánlom mindenkinek:

CLARE KOZMETIKA

Budapest, Széll Kálmán tér 10.

http://www.clarestudio.hu

Nagy Klárának hívnak, 12 éve dolgozik kozmetikusként. Célja a hölgyek testét és lelkét is ápolni, szebbé tenni. Számára fontos a folyamatos fejlődés, ezért igyekszik kihasználni a legújabb fejlesztéseket, így vezette be nemrég a 3D műszempillát és a cukorpaszta használatát. Először mindent önmagán próbál ki, ezért nála csak olyan újdonságok vannak, amelyek jótékony hatását már saját maga is megtapasztalta. A Mezorollerre például már akkor rengeteg előjegyzése volt, amikor még csak tanulta a használatát, hiszen vendégei az Ö arcán látták mennyire kisimult, megfiatalodott.

clare%20portal

 

Remélem ezzel a bejegyzéssel sikerült olyan partnereket ajánlani az olvasóimnak, amivel könnyebbé tehetik a karácsonyi készülődés, beszerzések nehézségét.

