Tags

, ,


Vajon gondoltál-e már arra, amikor böngésztél egy webáruházban vagy egy weboldalon, hogy mi van a képek és a szövegek mögött? A legtöbb weboldalnak lelke van, és akkor működik jól, ha ez átjön az olvasók számára. Minden weboldal egy alkotás, ami mögött ott ül az alkotó a saját történetével és álmaival, amelyből szenvedéllyel építi nap mint nap a tartalmakat.

Ha tőlem megkérdezi valaki, hogy miért működtetek egy bio webáruházat, mindig azt mondom: mert nekem is van egy történetem, melyet álmok szőnek át és szenvedélyes célok kovácsolnak össze.

Valamikor én is csak egyszerű felhasználóként böngésztem a weboldalakat, pont úgy, ahogy Te. Információkat kerestem, termékeket vásároltam. Mert hozzád hasonlóan nekem is volt egy problémám, amire megoldást szerettem volna találni. Egy egyszerű, hétköznapi nőgyógyászati fertőzésből indult az egész, amit nagyon félrekezeltek. Két hónap orvoshoz járás, rengeteg gyógyszer, ráfordított idő és pénz… Elég volt! Saját kezembe vettem a gyógyulásomat. Felmentem az internetre és lázasan kerestem a megoldásokat napokon át. Iszonyú mennyiségű információt olvastam alternatív gyógymódokról, gyógynövényekről, étrend-kiegészítőkről. Az interneten keresztül számos könyvhöz is eljutottam a témában. Mindezek segítségével elkezdtem magam kúrálni. De nem tudtam mi lesz a jó. Mindenki másra esküdött, és persze mindenki biztos volt a saját módszerében. Kísérleteztem. Kipróbáltam sok-sok dolgot, megismertem rengeteg gyógynövényt, testközelbe kerültem számos alternatív gyógymóddal, és felfedeztem a biokozmetikumokat, amiről addig azt sem tudtam, hogy léteznek. Így négy hónap alatt sikerült kikezelnem magam gyógyszerek és orvosok nélkül, és köszönöm, azóta is jól vagyok.

A saját történetem arra is rávilágított: vajon hány és hány ember van, aki hozzám hasonlóan elveszlik az információáradatban? Aki bizonytalan, hogy mi is lenne számára a jó? Vajon kiben és miben bízzon? És itt dőlt el a sorsom. Segíteni szerettem volna ezeknek az embereknek, iránymutatást adni, hogy rövidebb úton és kevesebb kísérletezéssel jussanak el a számukra megfelelő megoldáshoz.

Ezt annyira komolyan vettem, hogy képezni kezdtem magam a cél érdekében. Tanultam gyógynövényismeretet, kereskedelmet, marketinget. Négy év tanulás és tapasztalatgyűjtést követően végül 2012-ben létrehoztam az Agrimonia Gyógynövénysziget webáruházat, amellyel elsődleges célom az volt, hogy egy-egy probléma kapcsán csokorba szedjem a lehetséges természetes gyógymódokat és termékeket, kiegészítve a saját tapasztalataimmal, komplex megoldást nyújtva azoknak, akinek erre szükségük van. Mivel minden ember más, és mindenkinél más az adott probléma forrása, tapasztalataimmal, ismereteimmel segítek megtalálni a számukra legmegfelelőbb módszert, ha kérik.

Amikor éppen egy cikket írok, mindig arra gondolok: vajon hogyan tudnám az írásommal legjobban segíteni azokat, akik majd elolvassák? Semmihez nem fogható érzés, amikor az olvasóim levelet küldenek nekem, vagy kommentelik a cikkemet, amelyben hálájukat vagy köszönetüket fejezik ki. És ilyenkor érzem: célt értem. Ezért csinálom. Ha csak néhány embernek is segíthettem, már megérte.

Szóval, ha felmész a www.gyogynovnenysziget.hu oldalra, ez a történet van a képek és a szövegek mögött, és én is ott vagyok minden egyes oldalon, minden egyes betű mögött a szívemmel és a lelkemmel, a céljaimmal, tapasztalataimmal, gondolataimmal.

És valahányszor rákattintasz egy weboldalra, kell, hogy értsd, a mögött is egy ember van, aki éppen a saját álmait szövi oldalról oldalra…érted. Érted?

Szöllősi Adrienn

www.gyogynovenysziget.hu

