Tags

,


A napokban több helyen is érdekes okfejtésekkel találkoztam ahol kifejtették az egyetlen és igaz létezését a szeretkezés, dugás, erotika lényegének.
Én elfogadom, hogy mindenki másként éli meg ezt, de gondoltam, akkor már én is megosztom a gondolataimat, mert én kicsit másként látom ezt.
Az én szexuális életem tökéletesen kielégítő:-)
Számomra rendkívül fontos az erotika. Imádok szeretkezni! De nem érdekel a numeravadászat és a szex számomra nem az orgazmusról szól.
A szeretkezés, dugás, kefélés, kinek mi mikor mi, számomra egy izgalmas játék. Az egész azzal kezdődik, hogy képtelen vagyok arra, ami itt sokaknak nagyon megy, hogy pár levél és képcsere után megbeszélik, hogy találkoznak és lefekszenek egymással. Amíg nem találkoztam vele élőben, amíg nincs meg a személyes élmény, honnan tudnám előre eldönteni, hogy majd akarok-e vele szeretkezni.
Azt szoktam mondani ahhoz, hogy a farkam felálljon, előbb az agyamat kell felizgatnia a másiknak. Számomra a Nő legerotikusabb része nem a lába között van, hanem a fejében.
Ezért előbb beszélgessünk, találkozzunk, és akkor majd kiderül, hogy akarjuk-e vagy sem, hogy akkor vagy később. Nem vagyok a híve annak, hogy ezt előre megbeszéljük.
Hol marad akkor a flört, a játék, a hódítás, a vadászat, az őrültségek élvezete? Számomra a szex nem pusztán a testi vágyak kielégítése.
A szeretkezés ennél sokkal több. Ahhoz elő kell készíteni a lelkünket, az agyunkat és csak utána a testünket. Lehet meglepődni, de minden egyes szeretkezésben, dugásban, kefélésben ott van a lelkem is. Épp ezért, csak a szex kedvéért, nem fekszem le bárkivel. Pusztán csak egy jó fenék vagy szép mell kevés hozzá. Kell, hogy valamilyen szinten érzelmileg is megérintsen. Lehet az csak egy szimpátia, egy gyenge barátság lehetősége, de valami kell. Mivel belőlem is ottmarad egy pici a másikban, megengedem magamnak azt a luxust, hogy válogatok. De ennek az az eredménye, hogy nincsenek csalódások fájdalmak utána, megmarad a jó kapcsolat, a barátság, vagy a szerelem. Mindnek a szemébe tudok nézni másnap.
A szex nem egy félórás akció. Sokkal inkább egy izgalmas és hosszú folyamat.
Kezdődik a verbális és non verbális kommunikációval.
Az előjátékot is élvezni kell, nincs értelme ha csak összecsapjuk.
Imádok beszélgetni, flörtölni, érinteni, cirógatni, simogatni, csókolni.
Úgyis olyan gyakran kapkodunk, rohanunk a mai világban, legalább az erotika oltárán ne siettessük feleslegesen a dolgokat.
Szerintem érdemes felfedezni a másik testét, annak minden porcikáját, akár órákig időzve ezzel, a puncija úgyis megvár…
Az ágy az egyik legőszintébb és a legönzőbb hely a világon. Azért adunk, hogy kapjunk és nincsenek álarcok.
Nem kell szerepet játszanunk, csak élvezni és teret engedni a vágyainknak. Elvenni, amit el akarunk és megadni, amit meg akarunk.
Én nem azért simogatom a nő testét, mert az neki biztos jó lesz, hanem mert ÉN élvezem felfedezni a testét. Az én ujjam hegye bizsereg az érintéstől.
Persze figyelek rá, minden rezdülésére, mert fontos, hogy neki is jó legyen, de azért teszem, mert nekem jó.
Én nem azért borítom be csókjaimmal, mert az neki jó lesz, hanem mert én élvezem mindezt. Nem azért nyalom ki, mert az neki jó, hanem mert szeretem a puncija ízét a nyelvem hegyén érezni. Persze figyelek arra, hogy ez benne milyen érzéseket vált ki, de nem mindegy, hogy mi az ok és okozat.
Az én farkam ne azért kapja a kezei közé vagy a szájába, mert az nekem jó. Ha csak ezért tenné, akkor inkább hagyjuk. Hanem azért mert megvan benne a vágy, hogy eljátszadozzon a farkammal.
Az erotika (nem véletlenül használom az erotikát, hisz az jóval több, mint maga a szeretkezés) egy igazi társasjáték, ahol mindkét félnek ugyanazt szabad, ezért aztán tisztelem azokat, akik felvállalják a vágyaikat. Értékelem, ha egy nő is vállalja ezt. Számomra nem az a kérdés, hogy egy nő csak szerelemben szeretkezik-e, nem nézem le, azért mert alkalmi kapcsolatokba is bonyolódik, nem zavar, ha az első randin fekszik le valakivel. Nem az érdekes, hogy kinek hány kapcsolata volt, hanem, hogy milyenek.
Az erotika egy izgalmas és élvezetes játék, amit érdemes jól játszani. A szabályokat magunk alkotjuk, bármikor változtathatunk rajta, pusztán egy örök és kötelező érvényű része van. Soha nem szabad hazudni, kihasználni, megbántani, megalázni a másikat. Ennyi. Hát nem egyszerű?
Azt hiszem picit mélyre süllyedtem ebben a kérdésben, nem is megyek tovább, de szerintem ebből érthető lesz, én mit gondolok az erotikáról. S nem érdekel, ha ezt valaki másként látja, tapasztalja, érzi!

