Tags


Két ember között a legrövidebb és a leggyorsabb út a mosoly. Tudom, hogy ez nagyon közhely ízű, de attól még nagyon igaz. Ami a legérdekesebb benne, hogy nem kerül semmibe, nem leszünk kevesebbek Tőle, mégis csak oly kevesen ajándékozzák meg a másikat egy mosollyal. Pedig hihetetlen ereje van. Számomra ebben az a legszörnyűbb, hogy még a kereskedelemben sem mosolyognak. Egy közel 50 országot érintő kereskedői felmérés alapján az utolsó előtti helyen állunk.
Sok kis vállalkozás keresi azokat a marketinglehetőségeket, amelyekkel megtarthatnák a vásárlóikat. Mégsem használják azt, ami semmibe nem kerül és minden pillanatban kéznél van. Vajon miért?

Én nagyon szeretek vásárolni, piacra járni. Az egyik kedvenc piacomon nagyon nagy a választék, sok olyan árus van, akik azonos termékeket árulnak. Minden szinten található olyan üzlet, ahol nagyon finom savanyúság kapható. Én mégis mindig felmegyek a legfelső emeletre, mert ott van a kedvencem. Egy hölgy, aki mindig mosolyog. Nem muszájból, hanem mert az egyéniségéből fakad. Őszinte, tiszta és a lelke legmélyéből indul. Mindig, amikor nála járok, ez a mosoly olyan energiát, erőt ad nekem, amitől jobb lesz a napom. Hibátlan az áru, de én ennél sokkal többet kapok. Egy élményt. Emiatt nem érdekel, az ár, nem érdekel, hogy az emeletre kell mennem. De ami ennél is fontosabb, nem érdekel a többi árus sem. Bármit is kínálhatnának, nem tudnának elcsábítani a kedvenc üzletemtől.

Most sokan azt hihetik, hogy ez a bejegyzés egy burkolt reklám. Pedig nem, ezért is nem írtam meg az üzlet pontos címét. Pedig megérdemelnék. Sokan vallják, hogy a minőségi áru eladja önmagát, de ez nem igaz. Az emberek nem terméket vesznek, hanem a szükségleteiket akarják kielégíteni, valamilyen élményt keresnek. Ezért remek példa a kedvenc üzletem, mert oda nem pusztán a savanyúságért járok, hanem mert egy élmény a vásárlás.

